Leknes padleklubb

Etablert: 2008

Årsmøte – mandag 28. januar 2019

Torleif Utnes 26. november 2018

Her kommer varsel angående avvikling av årsmøte i Leknes padleklubb. Som overskriften sier, skal det avholdes mandag 28. januar 2019 kl. 18:00.

Møtet vil bli avholdt på Storfjord og omegn grendelagets hus.
Evt endring av sted vil kunngjøres  FB-siden og her på hjemmesiden.

I vedtektene står det følgende: «Forslag som skal behandles på årsmøtet må være sendt til styret senest 2 uker før årsmøtet. Fullstendig sakliste og andre nødvendige saksdokumenter med forslag må være gjort tilgjengelig for medlemmene senest en uke før årsmøtet.» Forslag sendes til torleif.utnes@gmail.com

Vi ser for oss flotte aktiviteter gjennom året. Hvis det går som styret ønsker, vil det bli padleturer, padleturer med overnatting, familie arrangement, kurs (grunnkurs og hvis noen spør, kan vi prøve å leie instruktør til teknikk-kurs), åpen dag og friluftslivaktiviteter. Det jobbes også med å få til en ungdomsgruppe som kan ha sine egne arrangement.

Men alt som vi planlegger er helt avhengig av at du som medlem, deltar.

Hvis du sitter inne med ideer eller har lyst å gjøre noe i klubben, gi oss et hint!

Medlemsavgiften i LPK er kr. 100,-. Betaler du etter 1.1.2019, så er du gyldig medlem til 31.12.2019. Oblat og evt medlemskort leveres ut før årsmøtet starter.

Som medlem er du forsikret av oss under våre aktiviteter og kan nyte gode medlemsrabatter hos Tequilla i Harstad.

Åpen dag Leknes Padleklubb

I forbindelse med friluftslivets uke, har vi åpen dag ved Storfjord Grendehus lørdag 5.september 11.30-17.00 Her kan du prøve: Kajakk, SUP, Kano, elvekajakk   De som kommer må være friske og forholde seg til smittevernrådene. Ha med skiftetøy og håndkle….

Intro-,grunn og oppfriskningskurs i havpadling kajakk 28 – 30 August

Grunnkurset starter fredag med litt teori og utdeling av utstyr (tørrdrakt, padle-sko, kajakk,spruttrekk og padleåre). På lørdag ser vi og lærer forskjellige teknikker og ikke minst lærer vi det viktigste: Hva vi skal gjøre hvis man går rundt (våt utgang)….