Leknes padleklubb

Aktiviteter

Klubbtur nr. 5

Aktiviteter, Klubbtur 18. juni, 2018 Torleif Utnes

Med Adrian som turleder startet vi med en kort orientering om hvor turen skulle gå og at vi holdt sammen. Med en frisk bris rett mot oss, gikk turen utover Storfjorden, gjennom strømmen (litt medstrøm) og vi gikk iland på…

Klubbtur nr. 2

Klubbtur 28. mai, 2018 Torleif Utnes

Turen startet fra naustet vårt. Totalt var vi 7 personer. Etter en kort orientering om planen for turen, satte vi baugen mot strømmen. Når vi kom dit skulle vi avgjøre videre tur. Vel gjennom strømmen, fortsatte turen til Sandøya. Her…

Klubbturer og kurs – lagt inn i kalenderen

Aktiviteter 28. februar, 2018 Torleif Utnes

Da har vi lagt inn planene for klubbturene og kurs som vi har planlagt. Når det gjelder klubbturene vil vi lagge inn mere detaljer når tiden nærmer seg, både her på hjemmesiden og på FB-siden. På FB-siden blir det lagt…

LPK`s årsmøte 22. januar 2018

Aktiviteter 4. januar, 2018 Torleif Utnes

Årsmøte avholdes 22.januar kl. 18:00, Storfjord og omegn grendelags, grendehus Hvis du har noe som vi skal ta opp som sak, må du sende det til leder pr. mail torleif.utnes@gmail.com Styret skal ha siste styremøte før årsmøte 8.januar og evt….

Innkalling til årsmøte, mandag 22. januar 2018

Aktiviteter 30. november, 2017 Torleif Utnes

Hei. Her kommer første varsel angående avvikling av årsmøte. Som overskriften sier, skal det avholdes mandag 22. januar 2018 kl. 18:00. Hvor møtet blir, vil vi annonsere når det er klart. I vedtektene står det følgende: «Forslag som skal behandles…

Vi gjør oss klar til 2018!

Aktiviteter 23. november, 2017 Torleif Utnes

Vi er snart inne i årets siste måned og styret skal legge planer for 2018. Du som medlem er viktig for klubben – på flere måter. – Uten deg som medlem så kan ikke en klubb bestå – Styret vil…

Frisbeegolf på en vindfull høstdag.

Aktiviteter 6. september, 2017 Torleif Utnes

På en nokså vindfull dag deltok LPK med frisbeegolf ifb. med friluftaktivitetsuka. Det sjedde onsdag 6.sept Totalt var 28 personer og prøvde denne aktiviteten. Vinden ga alle utfordringer, så jeg så frisbeene tok alle mulige retninger. Det var barn fra…

LPK deltar på friluftlivetsuke med padling

Aktiviteter 4. september, 2017 Torleif Utnes

Da har vi gjennomført vår padledel i friluftslivets uke. Det var mange fornøyde, barn, ungdom og voksne, som dro hjem. Vi som sto for arrangementet anslo at det hadde vært innom ca. 30 stk som prøvde padling. Det var i…

Begynnerkurs i havpadling, 16. – 18. juni 2017

Aktiviteter 17. juni, 2017 Torleif Utnes

Vi startet kurset på fredag hvor vi snakket først om kajakken, tørrdrakten, padlevesten, padleåren og plan for lørdagen. Deretter fikk alle utdelt utstyret som de skulle bruk. På lørdag var været ikke av det helt beste. Flau vind og kaldt….

Klubbtur 27. September 2015

Aktiviteter 27. september, 2015 admin

Så var vi klare for ny klubb tur Dagen startet med lavt skydekke,duskregn og nordlig vindretning. Vi ble enige om å starte turen fra kirka i Valberg, og da vi kom ut dit lettet skydekke sakte men sikkert. Vi satte…

Klubbtur 21.September 2015

Aktiviteter 21. september, 2015 admin

Vi var tre stykker som møtte opp til tur i dag. Jeg,Agnete og Robert. Vi ble enige om å legge turen ut og rundt Æsøya,da både vind og bølgeforhold var helt optimale i dag. På tur ut, møtte vi på…

Klubbtur 14/9-15

Aktiviteter 17. september, 2015 admin

Vi var tre stykker som møtte opp til klubbtur ved grendehuset. der i blant en hyggelig dame fra Lyngen i Troms Vi ble enige om å legge ut fra Olavsen ved Steine. Herfra gikk turen i skjermet farvann inn mot…

Klubbtur 31.august 2015

Aktiviteter, Klubbtur, Utflukt 1. september, 2015 Torleif Utnes

Klokken 5 min før kl. 18 på mandagen, var alle 5 som møtte opp, klare for tur. Vi bestemte oss for å ta turen ut Storfjorden og sette kursen mot Sennesvik og Ure. Litt utpå begynte det å blåse opp…

Klubbtur 24.8.2015

Aktiviteter, Klubbtur 25. august, 2015 Torleif Utnes

Vi møtte som vanlig ved grendehuset og kjørte til Justad, rett før Kangerura. Her satte vi ut båtene og padlet innfor Gårdsholmen og mot Varøya. Vi rundet sørspissen  og rettet baugen mot Austerøya.  Her gikk vi iland og tok den…

Klubb-tur 3.august 2015

Aktiviteter 5. august, 2015 Torleif Utnes

Da var fellesferien over og vi starter opp med våre faste mandagsturer fra grendelagets hus i Storfjord. Det ble bare meg som møtte opp denne mandagen. Været var flott og det fristet med en padletur. Turen gikk langs strandkanten på…

Klubbtur nr. 5

Klubbtur nr. 2

Klubbtur nr. 1. 21.mai 2018

TUR LOGG   Dato: 21.05.2018 Kl. Start: 18 Antall som var med: 8 Hvor gikk turen? Vi begynte å padle fra storfjorden, forbi Finastadpollen og gikk i land en plass nær strømmen og tok en pause der. Når vi skulle…